[vc_row css=”.vc_custom_1485459776739{padding-top: 200px !important;}”][vc_column][vc_column_text]

Česta pitanja

[/vc_column_text][vc_separator color=”custom” border_width=”3″ el_width=”20″ accent_color=”#490000″][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”boxed”][vc_column][vc_custom_heading text=”Pitanja i odgovori” font_container=”tag:h3|font_size:32|text_align:center|color:%23490000″][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row_content” equal_height=”yes” css=”.vc_custom_1485896823644{margin-top: 0px !important;margin-left: 400px !important;padding-right: 200px !important;padding-left: 200px !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: contain !important;}”][vc_column][vc_tta_tour][vc_tta_section title=”Moj račun” tab_id=”1485893956137-a2daf024-b702″][vc_column_text]
Kako se registrirati?
Za otvaranje korisničkog računa na Internetskoj trgovini G A L E R I J A, potrebno je unijeti osobne podatke na galerija.hr. Sam proces registracije je vrlo jednostavan i kratak. Kliknite na polje „Prijava korisnika“  te potom kliknite na tipku “Registriraj se”. Slanje vaših podataka je u potpunosti sigurno jer se pri prijavi i registraciji koriste sigurnosni protokoli koji onemogućuju krađu osobnih podataka.[/vc_column_text][vc_column_text]
Kako se prijaviti na svoj korisnički račun?
Ako imaš postojeći korisnički račun na internetskoj trgovini G A L E R I J A, prijavi se webshop.vizijadoma.hr/account/login.html unošenjem adrese e-pošte i lozinke.[/vc_column_text][vc_column_text]
Kako vratiti zaboravljeno korisničko ime i/ili lozinku?
Korisničko ime adresa je e-pošte koju si koristio/la pri otvaranju korisničkog računa. Ako si zaboravio/la lozinku, možeš zatražiti stvaranje nove lozinke pritiskom na “Zaboravljena lozinka” koji se nalazi pored opcije “Prijava”.[/vc_column_text][vc_column_text]
Kako promijeniti lozinku?
Za mijenjanje lozinke potrebno je ući u korisnički račun, pritisnuti “Moj račun”, odabrati opciju “Osobni podaci”, a zatim opciju “Izmijeni lozinku”.[/vc_column_text][vc_column_text]
Gdje se nalazi povijest mojih narudžbi?
Za pregled povijesti obavljenih narudžbi, potrebno je ući u korisnički račun pritisnuti “Moj račun”, odabrati opciju “Osobni podaci”, a zatim opciju “Povijest narudžbi”. [/vc_column_text][vc_column_text]
Zašto ne dobivam potvrdu e-poštom nakon otvaranja korisničkog računa?
Ako ne dobivate potvrdu e-poštom, molimo vas da provjerite jeste li unijeli ispravnu adresu e-pošte i provjerite folder „Neželjena pošta“/“Smeće“ (moguće je da se poruka potvrde tamo nalazi). U slučaju da se problem ponavlja, kontaktirajte nas putem e-pošte info@galerija.hr ili na brojeve telefona 01/2791 416 od 9 do 20 sati (nedjeljom od 9 do 13 sati) [/vc_column_text][vc_column_text]
Zašto moram unijeti osobne podatke u proces narudžbe?
Osobni podaci neophodni su za proces narudžbe i ispostavu fiskalnog računa u slučaju da se odlučite predati narudžbu. Budite sigurni da su vaši podaci zaštićeni. [/vc_column_text][vc_column_text]
Gdje mogu promijeniti adresu dostave?
Za promjenu adrese dostave trebaš ući u korisnički račun pomoću adrese e-pošte i lozinke pritisnuti “Moj račun” i odabrati opciju “Osobni podaci”. [/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Narudžba” tab_id=”1485893957957-eeab8545-538e”][vc_column_text]
Kako mogu platiti svoju narudžbu?

Omogućujemo različite načine plaćanja, ovisno o vašim mogućnostima i životnom stilu. Svoju narudžbu možete platiti gotovinom po primitku pošiljke, American Express, Visa, MasterCard, Diners i Maestro jednokratno, American Express, MasterCard i Visa Avenue Mall karticama Zagrebačke banke, Visa Inspire i Maestro karticama Privredne banke Zagreb do 24 rate, Internet bankarstvom ili općom uplatnicom. Više o načinima plaćanja pogledajte.

[/vc_column_text][vc_column_text]
Koliko je online plaćanje sigurno?
Bez obzira koji način plaćanja odaberete, vaša transakcija će proći sigurno, za to jamči vodeći svjetski SSL certifikat – VeriSign Secure Site EV. U poslovanju koristimo jednake standarde sigurnosti koje koje koriste eBay, Amazon i ostli veliki web shopovi.
[/vc_column_text][vc_column_text]
Kako da zatražim R1 račun za narudžbu?
Na koraku odabira adrese za dostavu, kliknite na „Promijeni adresu“ i kliknite na „Pravna osoba“ te unesite tražene podatke. Kada završite narudžbu, putem e-maila ćete primiti R1 račun.
[/vc_column_text][vc_column_text]
Kako mogu otkazati narudžbu?
Za otkazivanje narudžbe potrebno je ući u korisnički račun i pritisnuti “Moj račun” te opciju “Povijest narudžbi”. Opcija za otkazivanje narudžbe vidljiva je trenutku kad odabereš narudžbu koju želiš otkazati. Ta je mogućnost aktivna za sve narudžbe koje još nisu poslane na dostavu. Ako želiš vratiti proizvode koje si primio/la i platio/la, možeš to učiniti u skladu s uvjetima za povrat koji su opisani na stranicama “Povrat proizvoda” – webshop.vizijadoma.hr/pages/povrat-i-zamjene.html. Ako imaš dodatnih pitanja, kontaktiraj nas slanjem e-pošte putem kontakt obrasca ili pozivom na broj telefona 01/2791 416 (od 9 do 20 sati, nedjeljom od 9 do 13 sati).[/vc_column_text][vc_column_text]
Mogu li stvoriti listu želja na stranicama Internetske trgovine GALERIJA?
Da, možeš, pritiskom na “Dodaj na listu želja” koji se nalazi na stranici svakog proizvoda.[/vc_column_text][vc_column_text]
Mogu li na korisničkom računu vidjeti status svojih narudžbi?
Za provjeru statusa narudžbi potrebno je ući u korisnički račun odabrati „Moj račun“ te opciju „Povijest narudžbi“. [/vc_column_text][vc_column_text]
Je li moguća dostava izvan zemlje (npr. Slovenija, Bosna i Hercegovina, Srbija)?
U ovom trenutku ne pružamo uslugu dostave izvan Republike Hrvatske.[/vc_column_text][vc_column_text]
Dostavljena mi je nepotpuna narudžba. Zašto? Kad će stići ostatak proizvoda?
Moguće je da dođe do pogreške, stoga vas molimo da u slačaju navedenog nam pošaljete obavijest putem e-pošte ili na broj telefona 01/2791 416 (od 9 do 20 sati, nedjeljom od 9 do 13 sati) kako bi zajedno saznali o čemu se radi i pronašli rješenje na najbrži mogući način.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Plaćanje” tab_id=”1485893960749-d6b49c0d-7faf”][vc_column_text]
Koje troškove uključuje ukupan iznos plaćanja?
Ukupan iznos i stavke vidjeti ćete korak prije završnog koraka predaje narudžbe.[/vc_column_text][vc_column_text]
Koji su prihvaćeni načini plaćanja?
Proizvode kupljene preko GALERIJA internetske trgovine moguće je platiti kartičnim plaćanjem. Detaljnije informacije o plaćanju možeš pronaći u uvjetima poslovanja GALERIJA internetske trgovine. [/vc_column_text][vc_column_text]
Koje vrste kartica su prihvaćene za plaćanje?
U GALERIJA internetskoj trgovini možete plaćati sljedećim karticama: Maestro, MasterCard, Visa. [/vc_column_text][vc_column_text]
Što mogu učiniti ako sam unio pogrešne podatke za plaćanje predane narudžbe?
Ako ste pogriješili u podacima za plaćanje, molimo vas kontaktirajte nas putem kontakt obrasca ili pozivom na broj telefona 01/2791 416 (od 9 do 20 sati, nedjeljom od 9 do 13 sati). Mi ćemo stornirati račun i napraviti novi s ispravnim podacima.[/vc_column_text][vc_column_text]
Što mogu učiniti ako nisam dobio/la račun?
Originalni račun za narudžbu predanu na GALERIJA internetskoj trgovini šalje se zajedno s naručenim proizvodima, a možete ga preuzeti i s opcije “Povijest narudžbi” odabirom odgovarajuće opcije.[/vc_column_text][vc_column_text]
Mogu li dobiti R1 račun?
GALERIJA internetska trgovina je dostupna pravnim osobama tako da je moguće zatražiti R1 račun.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Isporuka” tab_id=”1485893962196-bfc4ca3c-6adb”][vc_column_text]
U kojem se roku naručeni proizvodi dostavljaju na kućnu adresu?
Dostava se vrši unutar 3 radna dana (ponedjeljak – petak) od datuma potvrde narudžbe.[/vc_column_text][vc_column_text]
Koji je trošak dostave?
Dostava je besplatna za sve narudžbe iznad 500 kn. Za naručenu robu u iznosu manjem od 500 kn, dostava se naplaćuje u jednokratnom iznosu od 30,00 kn.
[/vc_column_text][vc_column_text]
Mogu li sam odabrati u koje vrijeme želim dostavu?
Možete. Na koraku odabira dostave u polje „Napomena“ upišite u koliko sati vam odgovara dostava.
[/vc_column_text][vc_column_text]
Mogu li proizvod sam preuzeti, da ne plaćam troškove dostave?
Možete. Na koraku odabira dostave odaberite „Osobno preuzimanje“. Osobno preuzimanje moguće je u našoj prodavaonici na adresi: Brdo 4 10340 Vrbovec Radno vrijeme: ponedjeljak – subota : 06 – 21 nedjelja : 06 – 13 Gdje se nalazi prodavaonica pogledajte ovdje.
[/vc_column_text][vc_column_text]
Koje je dokumente potrebno pokazati dostavljaču prilikom preuzimanja naručene robe?
Nije potrebno pokazati ni jedan dokument, ali ćete morati potpisati primitak robe. Važno je upisati točnu adresu i ostale podatke kako roba ne bi bila isporučena krivoj osobi.[/vc_column_text][vc_column_text]
Što mogu učiniti ako naručena roba nije dostavljena na vrijeme?
Molimo vas da nas kontaktirate slanjem e-pošte putem kontakt obrasca ili pozivom na broj telefona 01/2791 416 (od 9 do 20 sati, nedjeljom od 9 do 13 sati).[/vc_column_text][vc_column_text]
Što ako ne budem kod kuće kada dođe dostava?
Ukoliko Vam se roba ne uspije isporučiti iz prvog pokušaja, a nakon dodatne potvrde putem telefona 1 sat prije predviđene dostave za područje grada Zagreba, odnosno 1 dan za ostala područja, služba dostave pokušat će još jednom izvršiti dostavu, u za službu dostave, prikladnom terminu. Ukoliko niti naknadna dostava ne uspije, proizvodi će biti vraćeni u IKEA robnu kuću, a Vaša narudžba otkazana. Za povrat molimo te da nas kontaktiraš slanjem e-pošte putem kontakt obrasca ili pozivom na broj telefona 01/445-5444 (od 9 do 20 sati, nedjeljom od 9 do 18 sati). Više informacija o povratu potraži na https://webshop.vizijadoma.hr/pages/terms-and-conditions.html.[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_tour][/vc_column][/vc_row]
Share This